nedeľa 21. júna 2015


Ahooooj :)
Som tu opäť, opäť po dlhšej dobe. Odkedy som úspešne dokončila školu, nastúpila som do práce a odvtedy nemám skoro žiaden volný čas. Rozhodla som sa, že dnes si ten čas vyhradím a podelím sa s vami o recenziu o aktuálnych aj menej aktuálnych novinkách zo sveta kozmetiky. Resp. o kozmetických prípravkoch, ktoré pribudli do môjho šuflíka krásy. Tento článok som plánovala už minulý víkend ale keďže som čakala na balíček zo Slovinska, trošku sa to natiahlo a článok som musela doložiť až na dnes. Podme teda na to. :)
Ako prvým by som začala make-upom od značky Rimmel - WAKE ME UP. Tento make-up testujem približne tri týždne a mám z neho zmiešané pocity. Pozitívom je rozhodne krytie. Na to, akú ľahkú konzistenciu má, kryje skutočne dobre. Pleť krásne zjednotí a vytvorí na nej zamatový vzhľad. Mínusom však je dostupnosť odtienov. Ja som si kúpila druhý najbledší s domnením, že keď som už trošku opálená, snaď to bude akurát a sekla som sa. Farba je tmavá. Druhým mínusom sú trblietky, ktoré tento make-up obsahuje. Bežne niesu vidieť ale na slnku sa pleť neprirodzene leskne. Tento make-up je napoli objav a napoly prešlap. Cena: cca 8€.






Druhým prírastkom do mojej koz. zbierky je korektor od značky Maybellineb- AFFINITONE. Tento zázrak skutočne zázrakom je. Farba krásne do ružova. Perfektné krytie, ľahká konzistencia. Za tú cenu cca 4€ sa naozaj oplatí. Je vhodnejší skôr na normálnu až suchšiu pleť.







Ďalším prírastkom je púder od NYC - Smooth Skin. Či je to zázrak ale totálny prepadák sa ťažko rozhoduje. Pleť pekne zmatní, produkty drží tam kde majú byť. Používam ho rada z dôvodu, že sa mi nezráža s vyššie uvedením korektorom, keďže púder, ktorý som používala predtým mi vždy oxidoval, zrážal sa a robil nepekné mapy. Cena: cca 3€.












Ďalej tu máme dva produkty z trošku inej cenovej kategórie. Značka THE BALM sa u nás nepredáva, je dostupná len na internetových e-shopom. Ja ju mám zo stránky pinkpanda.sk. Objednala som si tieto dve veci o ktorých som čítala mnoho recenzií a jednoducho, keby si ich nekúpim teraz tak o mesiac určite. Tento balíček ku mne putoval až zo Slovinska a trvalo to približne týždeň. Ako prvé sa vyjadrím k rozjasňovačmu, inak povedané k highlighteru MARY-LOU MANIZER. Perfektný rozjasňovač, krásna champagne farba, výdrž celý deň, prirodzený lesk. Za mňa rozhodne objav. Cena: cca 15€.
Druhý už trošku menej úžasný produkt je lícenka a očný tieň v jednom HOT MAMA. Farka a pigmentácia pekná ale nie pre prirodzene ,,tmavú" pleť. Ja som pomerne svetlý typ ale toto je ako lícenka vhodne pre naozaj porcelánovo-bielu tvár. Pre normálne až tmavšie typy skôr ako rozjasňovač. Ako očný tieň som ju ešte neskúšala ale na tváry držala pekne celý deň , nikam sa nerozmazávala. Pre mňa napoli objav, napoli prešlap. Cena: cca 15€.



Ďalej tu máme brozner z toho istého balíčka. Bronzer od značky I LOVE MAKEUP - Summer of Love. Pre mňa veľký prešlap. Pigmentácia nulová, až tak zlá, že sa nedala nafotiť. Nanášanie hustým štetcom problematické. Možno pre extrémne svetlé typy. Mne rozhodne nesadol. Cena: cca 10€.












Pri kontúrovacích produktoch ešte ostaneme a to s touto contouring palette z Ebay-u. Dostala som ju od sestry na narodeniny. Vlastne som si ju vybrala. Už z fotky je vidieť že ju používam naozaj často a pekne sa s ňou dá kontúrovať tvár. Otázka či áno alebo nie veci z ebay-u je každého osobná vec. Za mňa táto paletka rozhodne áno a dávam jej palec hore. Cena: cca 2-4€.










Ďalším zázrakom z balíčku od pinkpanda.sk je štetec od známej blogerky Petra Lovely Hair. Je to štetec na make-up, s označením M51. Ja sm po tomto štetci pokukovala už dlhšie ale vzhľadom na dostupnosť u nás, musela som si počkať. Štetec je perfektne prepracovaný, krásne hustý, jemný (viď foto). Dokázala by som sa sním hladiť po tváry celý deň. Luxusne vyzerá a dobre sa sním narába. Jediné mínus, ktoré som na ňom našla je hrúbka rukoväti. Osobne by som preferovala o trošku tenšiu. Za mňa rozhodne 100x áno. Cena: cca 10€.



Novinkou z drogériach je momentálne aj táto špirála od Maybelline - LASH sensational. Opäť napoli objav, napoli prešlap. Skvelá je v tom, ako dokáže riasy oddeliť, prečesať, zahustiť a čo sa mi na nej páči najviac drží riasy natočené celý deň, nedrolí sa, neopadáva. Malým mínusom však je jej konzistencia. je dosť mokrá. Ja mám dlhé riasy a väčšinou nemám problémnich zvýrazniť, tu však trošku bojujeme. Nie je vhodná pre riedke a krátky riasy, ktoré by mohla zlepiť. Cena: cca 6€.










Pri očiach ešte ostabe a to s týmito dvomi očnými tienmi, ktoré nie su až takou novinkou ale sú rozhodne objavmi. Pre mňa určite. Prvou krásnou je tieň od Maybelline -  COLOR TATTOO 24HR v odtieni 35-on and on Bronze. Je to krásny zlato-hnedý tieň so strieborno-fialovým podtónom.. Nezmysel ale inak slovami to vyjadriť neviem. Je dostupný v takmer každej drogérke a naozaj stojí za omrknutie. Používam ho takmer denne a neviem si ho vynachváliť. Má krásnu krémovú konzistenciu, pigmentácia 100%-tná, krytie taktiež 100%-tné. Palec hore. Cena: cca 4€.

 Druhým zázrakom je tieň na oči od essence z limit. edície I LOVE NUDE v odtieni 02 cake pop. Krásna svetloružová farba, skvelé krytie, jednoduchá aplikácia. Stojí za omrknutie. Cena: cca 2€.
Poslednými produktami sú rúže. V jednom prípade skôr zafarbený balzam. Ako prvý spomenie najväčší prešlap v dejinách avonu. Rúž LUXE v odtieni rose tint. Má sice krásnu kremovú konzistenciu, na perách je príjemný ale tá pigmentácia je na zaplakanie. A to z neho robí totálny prepadák. Nech sa na mňa nikto nehnevá ale pigmentácia je tak slabá že bolo problém nafotiť jeho farbu. Cena: cca 3€










Druhým, o trošku viac vydareným rúžom je rúž od značky MAKEUP REVOLUTION v odtieni Bliss. Tu už je tá pigmentáciu o niečo lepšia. Ale opäť ten istý problém ako u vyššie spomínaného ružu Luxe výdrž asi 10 minút, v prípade jedenia, pitia asi 5 minút a v prípade, že s ústami nepohneme ani o milimeter tak možno hodina.. Za obidva prešlapy palec dole. Cena: cca 2€.










Tretím, naopak vydareným rúžom je tekutý rúž od Dermacolu - 16HR LIP COLOR. Bolo veľa článkov o tom, že či 16 hodín naozaj vydrží alebo nie. V mojom prípade v bezchybnom stave vydrží asi 7 hodín, v trošku biednejšom stave 16 hodín dá bez problémov. Zvládna pitie, jedenie, rozprávanie, čokolvek. Ja som o ňom písala už v príspevku o zväčšení pier. KLIK: http://dadabeauty.blogspot.sk/2015/05/vacsiepery.html . Za mňa tento rúž palec hore. Cena: cca 8€.




Nakoniec ešte jednan skin care záležitosť a to micelárna voda od GARNIER. Píše sa vraj vhodná pre suchú aj citlivú pleť, odličuje, oči, tvár aj pery. Podľa mňa na suchú pleť celkom nie je vhodná, nemá v sebe žiadnu mastnú zložku, na pleti príliš nekĺže. Oči mi neodlíči vôbec ale ostatný make-up odlíči prefektne. Preto za mňa palec hore. Cena: cca 4€.












Ceny vyššie uvedené sú len približné a môžu sa v jednotlivých drogériach odlišovať aj o niekoľko eur. Finančnú stránku veci rozoberať nebudem. Komu sa nepáči, nech nečíta.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára