štvrtok 22. októbra 2015

First impression - Catrice 3v1 skin tone adapting make-up

 

Ahojte, 

som tu opäť a dnes s malým first impression (prvý dojem). Ide o make-upo - krém od značky Catrice, ktorý som si včera kúpila v dm-ke. Vôbec neviem, či to bola len limitovaná edícia alebo stála ponuka, ale náhodou som ho zazrela na stojane s výpredajom a čo čert nechcel, skončil v nákupnom košíku. 

 Líčila som sa s ním len jeden krát a to včera ale poviem vám, ľudia, vôbec to nevizerá zle. Je to taký zaujmavý biely krém, ktorý keď začnete rozotierať sa premení na make-up a farbou sa prispôsobí vašej farbe pleti. 



Keď som si ho prvý krát rozotrela na tvár, zdal sa mi dosť tmavý. Už ani nie som taká opálená a hovorím si, no zbohom. Ale počkala som tak 10 minút a dívam sa do zrkadla, že wau, ono to vizerá dosť dobre. Farba zbledla a prispôsobila sa tej mojej. 

Make-up nie je vhodný na suchú pleť pretože je celkom matujúci, nemusela som ho púdrovať a pekne vydržal od obeda až do večera, kým som ho neodlíčila. 


To je na dnes odomňa všetko. Vám prajem pekný a úspešný piatok a pohodový víkend. :) Dúfam, že sa uvidíme u ďalšieho článku. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára